Beste Carien en Wilco,
Heel hartelijk dank voor al jullie goede zorgen bij de begrafenis van onze moeder G. Leeuwenhoek-Minnee.
Vooral het gebruik van de familiekamer hebben wij als zeer waardevol ervaren.
Lida
Beste Carien en Wilco,
Heel hartelijk dank voor al jullie goede zorgen bij de begrafenis van onze moeder G. Leeuwenhoek-Minnee.
Vooral het gebruik van de familiekamer hebben wij als zeer waardevol ervaren.